CONVOCATÒRIA REF.: 064-2024
BASES DE LA CONVOCATÒRIA.
PLAÇA CONVOCADA.
Es convoca el procés selectiu per a la cobertura de 1 plaça a l’INSTITUT D’INVESTIGACIÓ BIOMÈDICA DE GIRONA DR. JOSEP TRUETA (IDIBGI) per formar part de l’àrea d’Administració i Suport a la Recerca, finançat per Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) “Impulso a la Cultura Científica: Programa Anual de Actividades UCC+I – IDIBGI “* en la següent categoria professional:
Tècnic/a de Comunicació
Funcions a desenvolupar per la persona contractada:
-Executar el Pla de Comunicació, i en el que es concedeix la convocatòria “Ajudes pel foment de la cultura científica de la FECYT es realitzaria el Pla Anual d’activitats de la UCC+I .
-Organització d’esdeveniments (institucionals, de divulgació científica, visites, jornades, seminaris interns, formacions, etc)
-Gestió de la comunicació interna (comunicats, butlletins, cartelleria)
-Gestió xarxes socials i edició de vídeos per xarxes socials
-Gestió pàgina web (Wordpress)
-Suport en la redacció de notícies, notes de premsa, relació amb els mitjans de comunicació
-Suport en l’execució de campanyes de comunicació i divulgació específiques
-Elaboració de presentacions, materials de difusió, memòries i altra documentació necessària
-Suport als Departaments de Fundraising, Projectes i Innovació en la comunicació i edició de les activitats/materials relacionades.
-Interacció amb tots els departaments i grups de recerca amb l’objectiu de potenciar la divulgació de la seva activitat i les fites científiques.
-Interacció amb els departaments de comunicació de l'entorn sanitari de Girona i altres institucions vinculades a l'IDIBGI i altres agents, per coordinar la comunicació.
Requisits a complir:
-Estudis universitaris en Ciències de la Comunicació (Publicitat i Relacions Públiques, Periodisme, Comunicació Audiovisual, Màrqueting o similar).
-Experiència prèvia mínim de 2 anys en gestió i dinamització de xarxes socials.
-Experiència prèvia mínim de 2 anys en organització d’esdeveniments.
-Habilitats en redacció de textos en català, castellà i anglès).
-Nivell B2 d’anglès.
-Disponibilitat i flexibilitat horària per tal d’assistir a esdeveniments que es realitzin fora de l’horari establert.
Es valorarà:
Competències tècniques i bàsiques (60 punts):
-Màster o postgrau en comunicació, organització d’esdeveniments, o altres vinculat en les tasques a desenvolupar (15 punts).
-Experiència en comunicació a l’àmbit sanitari, de recerca o institucional (15 punts).
-Experiència treballant en mitjans de comunicació (10 punts).
-Coneixements d’optimització de pàgines web (5 punts).
-Habilitats amb eines informàtiques com el Canva (disseny gràfic, edició de vídeos), Adobe InDesign (disseny gràfic), Mailchimp (gestió de newsletters), Wordpress (edició web) (15 punts).
Competències transversals (40 punts):
-Integritat i compromís amb la institució (8 punts).
-Comunicació (8 punts).
-Creativitat (8 punts).
-Iniciativa (8 punts).
-Orientació al client (8 punts).
S’ofereix:
-Incorporació prevista: Gener 2025
-Jornada: Completa (40 h/setmana)
-Horari: De 8h a 17h amb flexibilitat.
-Durada prevista: 1 any i mig amb possibilitat a continuïtat. *El període del projecte finançat per la FECYT serà de 07/2025-06/2026 si la resolució és favorable.