CONVOCATÒRIA REF.: 040-2024
BASES DE LA CONVOCATÒRIA.
PLAÇA CONVOCADA.
Es convoca el procés selectiu per a la cobertura de 1 plaça a l’INSTITUT D’INVESTIGACIÓ BIOMÈDICA DE GIRONA DR. JOSEP TRUETA (IDIBGI) per formar part de la Unitat d’Investigació Clínica (UIC-ICO), liderat per la Dra. Martín, en la següent categoria professional:
Administratiu/va
Funcions a desenvolupar per la persona contractada:
-Manteniment de dades al appUIC, SAP i d’altres bases de dades pròpies de la UIC-ICO
-Fer comandes de material
-Fer incidències al servei d’informàtica.
-Tramitar l’accès a SAP a monitors i auditors i fer seguiment de possibles incidències d’accés.
-Atenció telefònica i support administrativo a la UIC-ICO.
-Gestió de e-mails.
-Recollida de signatures de l’equip investigador.
-Recepció diària de missatgers: equips de ECGs, tauletes pels pacients, i kits de laboratori. Codificació segons codi d’assaig.
-Control de taxis de pacients inclosos a assaigs clinics.
Requisits a complir:
-Titulació mínima de Batxillerat o CFGM d’Administració o similar.
-Experiència mínima de 3 anys en tasques administratives.
-Nivell mig d'anglès
Es valorarà:
Competències tècniques i bàsiques (60 punts):
-Experiència en tasques administratives d’assajos clínics.
-Coneixement del entorn regulatori dels assaigs clinics.
-Titulació Advanced llengua anglesa
-Titulació de CFGS d’Administració
Competències transversals (40 punts):
-Integritat i compromís amb la institució
-Capacitat d’anàlisi
-Ordre i qualitat
-Orientació a client
-Orientació a resultats
S’ofereix:
-Incorporació prevista: setembre 2024
-Jornada: Completa (40 h/setmana)
-Horari: De 8h a 17h amb flexibilitat.
-Durada prevista: Indefinida
-Les retribucions brutes anuals inherents a la plaça objecte de la present convocatòria, seran fixades en funció de l’experiència aportada i les aptituds dels candidats/es. Per a més informació, consultar la matriu d’escalat retributiu de l’IDIBGI al següent enllaç.
-L’entitat ofereix mesures per afavorir la conciliació entre la vida laboral, familiar, personal i la igualtat de gènere: Flexibilitat horària, Política interna de Teletreball, Desenvolupament professional i formació, Pla d’Igualtat, etc.